Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / A-klasa od 89,9 tys. zł



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2012-06-25

A-klasa od 89,9 tys. zł

A-klasa od 89,9 tys. zł

Tania to ona nie jest ale to i tak najtańszy w tej chwili nowy Mercedes na rynku. Najnowsza generacja klasy A, która właśnie trafiła do salonów to zarazem pierwsza odsłona tego auta, którą można uznać za ładną.

Starsze A-klasy w ogóle mi się nie podobały, były też dość kłopotliwe dla mechaników z uwagi na swoją nietypową budowę (co przy okazji drenowało portfele użytkowników, bo sporo wymian wiązało się z wieloma płatnymi godzinami pracy fachowców w serwisach). Najnowsza A-klasa zrywa z wizerunkiem poprzednika, bo jest ładna i chociaż nie można napisać, że prostsza konstrukcyjnie, to przynajmniej zbudowana jak trzeba. Najtańszy Mercedes kosztuje, tak jak już wspomnieliśmy, niecałe 90 tys. zł i jest to wersja 180 BlueEfficiency z silnikiem o mocy 122 KM. Sporo zważywszy, że poprzednią generację pod koniec sprzedaży oferowano za 66 tys. zł. Najtańszy diesel w nowej klasie A (180 CDI) to z kolei wydatek 101 tys. zł. Pojazd ma moc 108 KM. Najdroższą wersją jest Mercedes A 250 z benzynowym silnikiem o mocy 210 KM. Wyposażenie podobnie jak lista płatnych opcji jest bardzo bogate.


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska