Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / Boxster przyjedzie w kwietniu



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2012-01-13

Boxster przyjedzie w kwietniu

Boxster przyjedzie w kwietniu

Jeszcze nigdy w historii tego modelu modyfikacje związane z wprowadzeniem kolejnej generacji nie były tak głębokie.

Sportowe, dwuosobowe auto z otwartym nadwoziem pojawi się z zupełnie nową karoserią
o lekkiej konstrukcji i całkowicie zmodyfikowanym zawieszeniem. Znacznie mniejsza masa, dłuższy rozstaw osi, szerszy rozstaw kół oraz elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego wyraźnie poprawiają dynamikę tego samochodu.
Nowa generacja Porsche zadebiutuje w klasycznym dla tej marki duecie: Boxster i Boxster S. Obie wersje napędzane są 6-cylindrowymi silnikami typu bokser z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Ich efektywność została poprawiona dzięki rekuperacji energii, która wykorzystywana jest do zasilania wewnętrznej instalacji elektrycznej, systemu zarządzania temperaturą oraz funkcji start/stop. Nowa jednostka napędowa 2.7 rozwija moc 265 KM, czyli o 10 KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Pod względem technicznym nowy silnik bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM, tj. o 5 KM więcej niż dotychczas. Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, 6-biegową przekładnię. Na życzenie dostępna jest 7-stopniowa, dwusprzęgłowa przekładnia PDK. Z PDK oba sportowe auta uzyskują swoje najlepsze wyniki pod względem zużycia paliwa i przyspieszenia: Porsche Boxster spala 7,7 l/100 km, Boxster S - 8,0 l/100 km. Boxster z PDK przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,7 sek., Boxster S potrzebuje na to zaledwie 5 sekund.
Dla tych, którzy chcą jeszcze bardziej poprawić dynamikę jazdy, Porsche oferuje pakiet Sport Chrono, obejmujący dynamiczne zawieszenie silnika. Nowością dla Boxstera jest Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą poprzeczną tylnej osi.
Nowy Boxster zostanie wprowadzony do sprzedaży w połowie kwietnia tego roku. Cena podstawowa w Polsce wyniesie 57 650 euro za Boxstera i 70 375 euro za Boxstera S.


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska