Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / Czteronapędowe 911



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2012-08-28

Czteronapędowe 911

Czteronapędowe 911

Mamy dobrą wiadomość dla miłośników Porsche w Polsce - już za niedługo w salonach tej marki pojawi się model 911 z napędem na obie osie. Zaczynamy od Carrery 4 i 4s z nadwoziami coupe i cabrio.

Nie bez kozery piszemy o maniakach marki w naszym kraju, bo przecież właśnie na Wisłą najpopularniejsze są wersje 911 z napędem na obie osie. Najnowsze wcielenie 911 o oznaczeniu 991, które pojawiło się w sprzedaży w zeszłym roku, póki co dostępne było tylko z napędem na tył. Teraz wybierać będzie można także auta z napędem obu osi. Jak to już nie raz bywało najnowsze wcielenie napędu jest lżejsze od poprzednika - w tym wypadku dokładnie o 65 kg. Poza tym wersje 4 mają także o 44 mm dłuższą tylną oś a także opony szersze o 10 mm. Reszta w zasadzie pozostała bez zmian. Osiągi są bardziej niż wystarczające - pierwsza setka po 4,1 sekundy w przypadku odmiany 4S z nadwoziem coupe. Ceny będą zaczynały się od około 400 tys. zł za podstawową Carrerę 4 Coupe. Najdroższą wersją będzie 4S Cabrio, której cena może wynosić ponad pół miliona złotych. Debiut odmian 4 już na targach w Paryżu, w salonach kilka tygodni później.


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska