Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / Druga wersja jedynki



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2011-11-21

Druga wersja jedynki

Druga wersja jedynki

Do trzydrzwiowej wersji Audi A1 z początkiem roku dołączy 5-drzwiowa Sportback.

Sportback kontynuuje oczywiście linię stylistyczną wersji trzydrzwiowej. Linia boczna auta wyraźnie "rysuje" kopułę dachu i biegnie do mocno pochylonej kolumny C. Z przodu dominuje osłona chłodnicy singleframe ze ściętymi górnymi narożnikami. W światłach do jazdy dziennej oraz w światłach tylnych wykorzystano diody. Na życzenie łuk dachu, dach oraz spojler dachowy mogą być polakierowane w jednym z trzech kolorów kontrastowych. Audi oferuje dla A1 Sportback 12 kolorów lakierów, wśród nich pomarańczowy Samoa, przeznaczony tylko dla tego modelu.

Sportback ma długość 3,95 metra, a rozstaw osi wynosi 2,47 metra - te wymiary są takie same jak w trzydrzwiowym modelu. Szerokość (1,75 m) i wysokość (1,42 m) są natomiast większe o 6 mm. Samochód jest seryjnie wyposażony w cztery miejsca, ale na życzenie - bez dopłaty - może być pięciomiejscowy.

Do auta oferowane są trzy silniki benzynowe TFSI i trzy wysokoprężne TDI o mocy od 86 KM do 185 KM. Wszystkie jednostki są czterocylindrowe i zbudowane zgodnie z zasadą downsizingu - dużą pojemność zastąpiono doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Sportback wyposażony jest w wiele nowoczesnych rozwiązań informatycznych m.in. w Audi Connect. Przy kombinacji z systemem MMI Navigation Plus i telefonem samochodowym Bluetooth kierowca może łączyć się z internetem.


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska