Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / Dynamiczny 4-drzwiowy kompakt



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2013-06-19

Dynamiczny 4-drzwiowy kompakt

Dynamiczny 4-drzwiowy kompakt

Wprowadzając na rynek sportowy model A3 Limousine, Audi rozpoczyna podbój największego na świecie segmentu - klasy kompaktowych sedanów.

Kilka miesięcy po wejściu na rynek nowego Audi A3 Limousine, zadebiutuje jego usportowiona wersja - Audi S3 Limousine.

Audi A3 Limousine i S3 Limousine

Stylistyka i karoseria

  • sportowa, elegancka stylistyka o napiętych liniach, duży rozstaw osi i krótkie zwisy, długość 4,46 m
  • inteligentny sposób wykorzystania wielu różnych materiałów, maska silnika z aluminium, przedział pasażerski w dużym stopniu z najlepszej jakości stopów stali
  • ciężar własny Audi A3 Limousine 1.4 TFSI z przekładnią S tronic to tylko 1250 kg - w pełni diodowe reflektory i diodowe światła tylne dostępne na życzenie

Wnętrze

  • przestronne wnętrze, bagażnik o pojemności 425 litrów, składane oparcia tylnych siedzeń
  • intuicyjna obsługa, elegancka stylistyka i najwyższa jakość wykończenia
  • akcenty w postaci trójwymiarowych listew ozdobnych i okrągłych nawiewów przypominających wyloty dysz odrzutowca

Napęd

  • na początek: jeden silnik TDI o mocy 110 kW (150 KM) i dwa silniki TFSI; o mocy 103 kW (140 KM) lub 132 kW (180 KM)
  • we wszystkich jednostkach zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania zwiększające wydajność, w silniku 1.4 TFSI – system odłączania cylindrów (COD)
  • Audi S3 Limousine o mocy 221 kW (300 KM), przyspieszenie od zera do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy
  • planowany silnik 1.6 TDI zużywać będzie tylko 3,8 litra na 100 km
  • przeniesienie napędu za pomocą skrzyni manualnej lub przekładni S tronic, napęd quattro w przyszłości

Podwozie

  • elementy osi przedniej częściowo z aluminium, czterowahaczowa oś tylna
  • elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, progresywne wspomaganie układu kierowniczego na życzenie (w Audi S3 Limousine w wyposażeniu seryjnym).
  • wykonane z lekkich stopów metali koła o średnicy od 16 do 19 cali, silne hamulce
  • system stabilizacji toru jazdy ESC z elektroniczną blokadą w wyposażeniu seryjnym
  • system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, automatycznie dostosowujące się amortyzatory i dwa podwozia do wyboru

Wyposażenie

  • bogate wyposażenie seryjne, ponadto wiele komfortowych i sportowych dodatków
  • na życzenie najnowocześniejsze systemy wsparcia kierowcy
  • duży wybór elementów składowych infotainment, w tym system nawigacji MMI Navigation plus z regulatorem obrotowym reagującym na nacisk „touchwheel“ i 7-calowym monitorem oraz systemem nagłaśniającym Bang & Olufsen Sound System
  • od listopada 2013 na życzenie Audi connect w szybkim standardzie LTE

  • Currently 5 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rating: 5/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska