Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / Kompaktowy SUV Peugeota



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2011-09-30

Kompaktowy SUV Peugeota

Kompaktowy SUV Peugeota

Zobaczymy go wiosną 2012 roku. Najpierw na salonie genewskim, zaraz po nim w salonach francuskiej firmy.

W pamięci mamy jeszcze tegoroczny salon we Frankfurcie, a tu już producenci szykują nowości na przyszłoroczną Genewę. Firma Peugeot przedstawi tam zupełnie nowego, kompaktowego SUV-a oznaczonego liczbą 4008. Jego płyta podłogowa pochodzi z większego modelu 4007, produkowanego wspólnie z Mitsubishi. Długość płyty została skrócona o 30 cm, ale zachowano w niej duży rozstawu osi oraz kół, by zapewnić przestronność kabiny. Ostatecznie nadwozie Peugeota 4008 liczy 434 cm długości.

Terenowo-rekreacyjny charakter pojazdu podkreślają pionowy wzór kraty wlotu powietrza, osłony dolnej części nadwozia oraz mocno poszerzone błotniki, osłaniające znacznych rozmiarów 18-calowe koła. Wyposażenie auta takie jak system otwierania i rozruchu bez kluczyka, nawigacja z ekranem dotykowym, czy kamera cofania, są odzwierciedleniem jego nowoczesnej wizji.

W wersji z napędem na cztery koła kierowca może wybrać jeden z trzech trybów: napęd na dwa koła (2WD), na cztery (4WD) oraz blokadę napędu na 4 koła (LOCK). W obu trybach z napędem na cztery koła (4WD i LOCK) rozdział momentu obrotowego, przekazywanego na przednią i tylną oś, jest sterowany elektronicznie. W trybie LOCK napęd na cztery koła jest stały, przy czym większy moment dostarczany jest na koła tylne.

W ofercie będą dwa silniki benzynowe: 1.6 (116 KM) i 2.0 (150 KM) oraz dwa turbodiesle: 1.6 HDI (112 KM) i 1.8 (150 KM).


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska