Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / Limitowany Harley



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2012-08-22

Limitowany Harley

Limitowany Harley

Motocykl Harley-Davidson CVO Breakout  to nowy limitowany model Softail od działu Harley-Davidson Custom Vehicle Operations, który  łączy moc silnika Twin Cam 110B ze zindywidualizowanymi detalami niespotykanymi.

Motocykle Harley-Davidson CVO mają niepowtarzalny charakter dzięki unikalnym komponentom i kolorystyce w połączeniu z licznymi dodatkowymi akcesoriami fabrycznymi Harley-Davidson. Program CVO jest często wykorzystywany do wprowadzenia nowych komponentów robionych na zamówienie zanim zostaną one wprowadzone do oferty jako indywidualne wyposażenie.
Według Kirka Rasmussena, Styling Managera Harley-Davidson, Breakout ma prezentować bardzo zdecydowaną postawę.
“Rozbieramy motocykl do samego szkieletu i rozpoczynamy pracę od tego miejsca.” - powiedział Rasmussen. “Stylista Mark Daniels stworzył najpierw koncepcję motocykla typu hot rod o surowym wyglądzie, a następnie my zabraliśmy się do pracy. Aby zbudować kompaktowy, muskularny profil, obcięliśmy błotniki do granic dozwolonych prawem, przez co na obu końcach motocykla opony stały się bardziej widoczne. Ta sama zasada miała zastosowanie do konsoli, którą zmniejszyliśmy, użyliśmy także przewodów w oplocie ze stali nierdzewnej. Daje to nam większą powierzchnię dla malowania i wykończeń, co jest ważnym elementem formuły CVO.”
Historia modelu CVO Breakout rozpoczyna się od silnika Twin Cam 110B V-Twn o pojemności 1802 cm3 i momencie obrotowym rzędu 165 Nm, co daje CVO Breakout najlepszy stosunek mocy do masy wśród obecnych modeli CVO. Breakout przenosi malowanie motocykli produkowanych seryjnie na nowy poziom indywidualizacji. Dwa motywy tematyczne malowania wykorzystują również dodatki z ręcznie polerowanej stali na zbiorniku paliwa i błotnikach. Trzeci motyw obejmuje malowanie według ręcznie wykonanego wzornika. Ilość ręcznej pracy potrzebnej do wykończenia malowanych elementów sprawia, że każda część jest wyjątkowa.
Nowe polerowane koła typu Turbine są kolejną nowością w modelu CVO Breakout.
„Wyolbrzymiliśmy je, wydłużając ramiona do samej obręczy, co sprawia, że koła wyglądają na większe.” - powiedział Rasmussen. „Koło przednie ma 21 ramion. Wydaje mi się, że ramiona tylnego koła wyglądają trochę złowieszczo. Mimo wielkiej średnicy, 21-calowe przednie koło ze 130 mm oponą i 18-calowe tylne koło z 240 mm oponą, dają temu motocyklowi solidną podstawę.”
Inne elementy wykonywane na zamówienie wprowadzone w modelu CVO Breakout obejmują szeroki przód z niewielką podstawą lampy przedniej i chromowany zbiornik paliwa wykonany z odlewanego aluminium. Podwozie Softail powiela czyste kontury znakomitej ramy hardtail, ale wykorzystuje sterowanie tylnym zawieszeniem przy pomocy amortyzatorów montowanych poziomo i ukrytych pod silnikiem. Elektroniczny tempomat, system ABS, bezkluczykowy zapłon oraz fabryczny system zabezpieczeń Harley-Davidson stanowią standardowe wyposażenie CVO Breakout. Powstanie maksymalnie 1900 tych unikatowych maszyn, ciekawe ile z nich trafi do Polski?


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska