Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / Peugeot 208 już gotowy



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2011-11-03

Peugeot 208 już gotowy

Peugeot 208 już gotowy

W "przedpokoju" czeka następca Peugeota 207, jednego z najlepiej sprzedających się w Europie aut segmentu B.

Wiosną 2012 roku Peugeot zaprezentuje nowy mały, miejski model. Stworzenie pojazdu, który byłby atrakcyjny dla szerokiej rzeszy klientów o różnych oczekiwaniach wymaga dziś czegoś więcej niż jedynie odświeżenia koncepcji. Z tego powodu projekt od początku zakładał gruntowne zrewidowanie, zarówno koncepcji stylizacyjnej jak technologicznej, na jakie dotąd zdecydowała się marka Peugeot.

Najnowsza 208-ka jest o 7 cm krótsza i o 1 cm niższa od poprzednika, ale mimo tego oferuje większą przestrzeń pasażerską (+5 cm przestrzeni między przednimi i tylnymi siedzeniami) oraz większy bagażnik.

Wszystkie wskaźniki oraz przełączniki zostały zaprojektowane tak, aby ich obsługa była intuicyjna. Umieszczono je wokół niewielkiej kierownicy, na podwyższonej desce rozdzielczej oraz dużym ekranie dotykowym.

Dzięki ograniczeniu emisji dwutlenku węgla o 34 g/km, Peugeot 208 zapewnia najniższy jej poziom w segmencie B. Producent oferuje do tego auta jeden z pięciu silników diesla, z których cztery wyposażone są w system Stop & Start (e-HDi, średnie zużycie paliwa zaledwie 3,4 l/100 km) oraz nową gamę trzycylindrowych silników benzynowych o pojemności 1.0 i 1.2 VTi i równie niskim zużyciu paliwa wynoszącym 4,3 l/100 km.


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska