Jesteś w: Af Portal / Aktualności / Premiery rynkowe / SsangYong prezentuje Tivoli



Infolinia_shrt

defensywnikierowcy.pl

 

Ankieta tygodnia
Czy powinno się zabronić wjazdu starszych wysokoprężnych aut do miast?
Tak, bo to one najbardziej zanieczyszczają środowisko.
Nie, nie idźmy śladem Niemiec.
Tylko wtedy, gdy nie spełniają żadnych norm emisji spalin.
2015-02-11

SsangYong prezentuje Tivoli

SsangYong prezentuje Tivoli

SsangYong informuje, że rozpoczyna oficjalną prezentację modelu “Tivoli” - samochodu, który dzięki swojemu innowacyjnemu stylowi i nadzwyczajnej konkurencyjności ma zmienić reguły gry na rynku kompaktowych SUV-ów.

13 stycznia w Dongdaemun Design Plaza w Seulu miała miejsce uroczysta prezentacja nowego modelu “Tivoli”, w której udział wzięło 800 gości, m.in. Minister Handlu, Przemysłu i Energii Sang-jik Jun, przewodniczący Anand Mahindra (Mahindra Group, M&M), dyrektor generalny SYMC Ju-il Li, jak również dilerzy samochodowi z kraju i z zagranicy.

Tivoli to pierwszy nowy model SYMC od czasu przejęcia firmy przez M&M, dlatego SsangYong zainwestował 1,2 mld zł i 42 miesiące w osiągnięcie najlepszej możliwej konkurencyjności produktu pod względem wydajności, projektu, bezpieczeństwa i wygody wśród samochodów segmentu B.

Ponieważ coraz więcej konsumentów na całym świecie wybiera kompaktowe SUV-y, cechujące się wysoką wydajnością i oszczędnością paliwa, praktycznością oraz konkurencyjnością cenową, swoim nowym modelem SsangYong planuje wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i umocnić swoją pozycję czołowego producenta SUV-ów.

Tivoli, mogący pochwalić się atrakcyjnym wyglądem, wyjątkową przestronnością, najwyższej klasy bezpieczeństwem i licznymi udogodnieniami, doskonale nadaje się do roli „mojego pierwszego SUV-a”, szczególnie dla klientów, którzy od swojego samochodu oczekują zarówno stylu, jak i praktyczności.

Te charakterystyczne cechy samochodu podkreśla reklama Tivoli, która została wyprodukowana w dwóch wersjach - dla mężczyzn i dla kobiet. Jej hasłem przewodnim jest “The 1st Car with Edge”

Elementy rytmiczne, takie jak harmonia napięcia i opanowania, całości i detalu, szczególnie wyraźnie rzucają się w oczy przy oglądaniu frontu Tivoli. Odwrócony trapezowaty zderzak, podkreślający wloty powietrza, kontrastuje z surowymi liniami maski.

Stabilny i zbalansowany tył dopełnia całości projektu: przypominający muskularne ramiona symbolizuje pewność siebie młodości, zaś linie karoserii podkreślają rytmiczność projektu. Tylne lampy zespolone rozjaśniają całość.

Wnętrze nowego modelu oddaje „kompaktowy styl deluxe”, który organizuje przestrzeń w sposób zarazem elegancki i praktyczny, dzięki czemu pasażerowie doskonale czują się w nowoczesnych, a jednocześnie niemal domowych warunkach. Futurystyczność projektu najmocniej podkreślona została przez motyw „ruchomej przestrzeni cyfrowej”, zawierający przełączniki o charakterystycznym wyglądzie oraz szerokie zastosowanie ekranów dotykowych do kontrolowania ustawień. Zastosowane innowacje wprowadzono na podstawie analizy zachowania użytkowników.

Zoptymalizowana przestrzeń wewnątrz Tivoli zapewnia pasażerom najwyższą wygodę przy jednoczesnej maksymalizacji przestrzeni bagażowej. Dzięki całkowitej szerokości 1795 mm (największej w tej klasie pojazdów), dwurzędowa kabina zapewnia wyśmienity komfort jazdy, a 423 l pojemności ładunkowej (również największej w tej klasie) sprawia, że Tivoli jest jedynym pojazdem w swoim segmencie, który zmieści aż trzy torby z kijami golfowymi.

Drugi rząd foteli można całkowicie złożyć do pozycji poziomej. Rozwiązanie to, niespotykane w kompaktowych sedanach, zapewnia dostatecznie dużo miejsca dla najróżniejszego wykorzystania, maksymalizując tym samym podstawową charakterystykę auta.

Kierownica typu D-cut, stosowana głównie w samochodach sportowych, razem z zegarami osadzonymi w cylindrycznych tubach nie tylko zaspokajają potrzeby emocjonalne kierowcy, ale również są przedmiotem jego dumy. Sześciobarwna deska rozdzielcza z wyświetlaczem 3,5'', na którym zmieści się mnóstwo informacji, zaprojektowana jest bardzo intuicyjnie.

Tapicerka Tivoli dostępna jest w trzech kolorach: czarnym, beżowym i czerwonym.

Układ przeniesienia napędu w Tivoli, który SsangYong pokazuje po raz pierwszy, jest wyjątkowo wydajny i niezawodny. Nowy silnik e-XGi 160, nad którym prace trwały trzy lata, ma 126KM i 16,0 kGm maksymalnego momentu obrotowego.

W Tivoli znajdziemy także automatyczną skrzynię biegów drugiej generacji firmy AISIN.

Każda wersja nowego SUV-a wyposażona jest w Smart Steer (inteligentny kierowca) - system, który kontroluje siłę potrzebną do kierowania pojazdem na jeden z trzech sposobów (normalny, komfortowy i sportowy), dostosowany do upodobania kierowcy. Znacząco ulepszono także redukcję hałasu, wibracji i uciążliwości (NVH) dzięki zastosowaniu specjalnych paneli przy silniku, uniemożliwiających przenikanie hałasu do kabiny.

W celu usztywnienia karoserii Tivoli SsangYong zastosował stal o wysokiej wytrzymałości (HSS), z której składa się większość nadwozia, oraz stal o ultra-wysokiej wytrzymałości (UHSS), co jest wyjątkowe dla samochodów w tym segmencie.

Aby poprawić bezpieczeństwo pasażerów, w 10 podstawowych obszarach zastosowano ultra-wytrzymałe materiały, wytwarzane w ciśnieniowych technikach formowania na gorąco. Materiały te są dwukrotnie bardziej wytrzymałe (1500 MPa) niż zwykła UHSS (600 MPa), dzięki czemu minimalizują niebezpieczeństwo zgniecenia samochodu.

Pełnego obrazu dopełniają najwyższej klasy technologie bezpieczeństwa, którym towarzyszy siedem poduszek powietrznych chroniących także kolana pasażerów.

Przy przednich i tylnych kołach zamocowano szerokie tarcze hamulcowe gwarantujące szybką reakcję pojazdu. Oprócz tego samochody wyposażone zostały w takie systemy, jak wielofunkcyjny ESP (elektroniczny program stabilizacji), TMPS (system monitorujący ciśnienie w oponach) i diodowe (LED) światła do jazdy dziennej. Wyśmienita charakterystyka bezpieczeństwa Tivoli została udowodniona przez niemal idealne wyniki testów zderzeniowych w ramach AE-MDB (zaawansowana europejska ruchoma bariera podlegająca odkształceniom).

Również jako pierwszy w swoim segmencie Tivoli wyposażony został w takie ulubione przez klientów udogodnienia, jak wentylowany fotel kierowcy, podgrzewana kierownica, czy podgrzewane fotele drugiego rzędu. Parkowanie stanie się jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze dzięki systemowi wykrywania przeszkód, na który składa się sześć czujników (dwa z przodu, cztery z tyłu). Przegroda bagażowa, przełącznik automatycznego spryskiwacza i automatyczne światła awaryjne – wszystkie te dodatki czynią z Tivoli samochód wybitnie wręcz wygodny oraz wyjątkowy w swojej klasie.


  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 0/5

Dziękujemy za Twóją ocenę!

Oceniałeś już tę stronę!

Twoja ocena została zmieniona. Dziękujemy!

Innowacyjna Gospodarka Autofederacja Unia Europejska